آخرین اخبار
کد مطلب: 125088
دو انتصاب در شهرستان لردگان صورت گرفت
مراسم توديع و معارفه سرپرست فرمانداري شهرستان لردگان برگزار گرديد
تاریخ انتشار : 1396/04/25 13:34:00
نمایش : 1817
مراسم توديع و معارفه فرماندار لردگان صبح امروز با حضور معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري چهارمحال و بختياري در لردگان برگزار شد.
به گزارش خبرنگار سلام لردگان؛ جعفر مرداني معاون سياسي، امنيتي و اجتماعي استانداري چهارمحال و بختياري در اين آيين گفت: جايگاه مديران و کارشناسان در هر سمتي که باشند بايد حفظ شود و وقتي کسي براي جايگاه و سمتي معرفي مي گردد بايد همه با او همکاري داشته باشند.
وي گفت: اگر بخواهيم کشور، استان و شهرستان پيشرفت کند نياز به همدلي و همراهي همه وجود دارد و همه بايد بدانند که مسئوليت امانت است نزد ما و قرار نيست کسي مادام العمر در مسئوليتي بماند.
مرداني در ادامه گفت: اولويت هايي در کار وزارت کشور وجود دارد که نياز است به آنها توجه ويژه شود و اين اولويت ها شامل تکريم ارباب رجوع، بحث انتخابات، اقتصاد مقاومتي و آسيب هاي اجتماعي است.
در پايان برهان حسين پور معاون فرمانداري لردگان با حفظ سمت به عنوان سرپرست جديد فرمانداري شهرستان لردگان معرفي و از خدمات چهار ساله ابوالقاسم کريمي فرماندار شهرستان لردگان تقدير به عمل آمد.
گفتني است، اين آيين بدون حضور فرماندار سابق در محل دفترفرمانداري لردگان برگزار شد .
در مراسمي جداگانه در محل اداره بنياد شهيد شهرستان لردگان نيز با حضور فريبرز نجفي مدير کل و معاونين بنياد شهيد استان چهارمحال و بختياري، از از زحمات عباس طيب پور قدرداني و آقاي رحمت الله علي بازي به عنوان رييس اداره بنياد شهيد شهرستان لردگان منصوب شدند .

انتهاي خبر/630 ل

 
 
 
 
ارسال کننده
ایمیل
متن
 



جهت عضويت در کانال های خبري سلام لردگان روی تصاویر کليک کنيد
پیوند
سايت رهبري

دولت

مجلس